Ute i goood tid ;P

Jag har redan varit och kikat på bokatag vad det skulle kosta att åka ner och hälsa på Camilla i Sandviken, 470kr t&r, det var ju ingenting :D. Men som sagt det är ju ett tag kvar :P. Vill åka NU dock men det går ju inte så bra för hon är inte ens hemma än haha.

Idag har varit en förbannat händelselös dag! Börjar bli riktigt less på det här nu, LÅT MIG JOBBA! Men jag förstår ju samtidigt, det är inte så många som bor på hotell nu osv men ändå.

En annan grej som jag har anledning av att bli irriterad på är att jag har beställt julklappar från Usa och England och dom har fortfarande inte kommit! Det var 18 respektive 14 dagar sen som jag gjorde beställningarna (suck) så idag skickade jag mail till dem för att undersöka saken. Det ena bolaget sa att jag skulle fortsätta vänta och det andra skulle skicka iväg nya grejer utan extra kostnad så vi får väl se vad som händer?! Det skulle ju som vara bra om jag skulle hinna få dom innan julafton!

SUCK för julklappar haha! Fredriks julklappar har ju som blivit förstörda också pga av andra händelser. Fuck a duck! Ska det vara så svårt att köpa julklappar hehe?




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Såg ditt sms igår men kunde inte svara. Men det tycker jag låter som e nbra ide med tjejkväll ;) Vart blir det?

2009-12-15 @ 07:28:21
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0