Julen är överstökad!

Julen, jul- och annandag har passerat och idag är det en helt vanlig söndag! Juldagens festligheter spenderades i goda vänners lag och det ledde till utgång på Allstar :). Till en början tyckte jag att det gick rätt segt men det kan ju bero på att vi kom in rätt tidigt också. Men sen smällde det till och tiden flög iväg :). Träffade en massa gamla gammelstassare så det var roligt att uppdatera sig lite :). Träffade även en hel del andra som man inte träffat på år och dar vilket var väldigt trevligt :).

Men efter denna kväll så fick jag faktiskt nog med fest haha. Så igår hade jag istället spa-kväll hemma i Kyrkbyn med bubbelbad, ansiktsmask och veckorevyn. Inte alls fel :). Efter detta så såg jag på Da Vinci Koden (till och från iaf) och sen somnade jag som en sten :).

Nu tänkte jag snart bege mig hem till Lerbäcken och ta itu med städningen. Det ser ut som ett bombnedslag och jag har ingen aning om hur det gick till, vi har ju knappt varit hemma?! Ikväll kommer älsklingen hem så då blir det myspys på hög nivå till någon film, har saknat honom otroligt mycket!

Närmast på schemat står en bussresa på 50minuter, yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0