Ikea tomorrow!

Yepps, härligt med en utflykt :D! För jag har inte direkt någonting som jag ska köpa :).

Dagen har fördrivit väldigt långsamt men ändå snabbt på något konstigt sätt.. Jag har inte jobbat idag så istället fick det bli bakning som tidsfördriv, bakade potatisbakelser och morotsmuffins, mmmm :).

På fredag så är det personalfest på fiskekyrkan. Men tänkte bara fara dit för att äta, inte dricka någonting, det sparar jag till på lördag när jag ska följa med Fredrik till Skellefteå. Det ska bli kul att träffa Camilla, Hanna och övriga korridoren igen :D. Det är så tråkigt nu när jag inte är rökare längre, då blir det inte av att jag ringer lika ofta :/. Det märks på min mobil räkning, på en månad hade jag ringt för 30kr om jag inte minns fel?! Hade dock skickat en massa meddelanden.

Nää nu får det vara färdigskrivet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0