When love takes over....

Ja då är allt så jävla underbart :-)!

Sommaren som varit har varit så väldigt nyttig för mig på många sätt och vis. Jag har lärt mig en massa saker om mig själv och andra som varit både positivt och negativt men livet är ju så. Det går både upp och ner, och som mamma brukar säga "Man måste ha tråkigt ibland också för att sedan ha roligt" och det stämmer ju :-). Men just nu har jag bara roligt! Eller njuter av livet iaf :-D.

Imorgon kommer go-gummorna Camilla och Hanna tillbaka :-D!! Finally!!! Nog för att det inte har gått någon nöd hos mig, det har varit ganska skönt att vara själv i motsats till att ha varit inneboende hela sommaren :-).

Nu ska jag fortsätta digga Guetta på högsta volym och bara röja lös, släppa allt och bara vara en timma eller två..


Införskaffa Guettas nya album One Love och njut! He is my king för tillfället ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0