Ska vara med i tidningen :P

Imorse vaknade jag av att västerbottens nytt eller vad dom nu heter ringde och frågade om vår korridor var villig i att medverka i ett reportage om hur det är att leva i korridor. Jag sa att det är vi säkert och hon skulle komma imorgon klockan 13. Spännande värre :-D.

Tiden knallar på och hösten är på väg. Hösten har jag förövrigt ingenting emot, tycker det är härligt men vintern - nej tack! Första snön är iofs mysig men efter jul kan det gärna försvinna :).

På tisdag börjar skolan igen och vi ska köra igång en kurs som heter ledarskap som organisation inom socialt arbete, förhoppningsvis får jag lite förstart eftersom jag läst ledarskap på gymnasiet :P. I den här kursen så ska vi ut och intervjua någon från en organisation, det är alltid kul :). Än så länge har det bara blivit Stadsmissionen och Anti diskriminerings gruppen för romer.

Efter den här terminen får jag även börja jobba extra som verksam socionom, spännande :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande värre. Då måste du ju hojta om det går att hitta på nätet. Annars måste du köpa tidningen :)

2009-08-25 @ 12:36:06
Postat av: Malin

Det var från mig btw :P

2009-08-25 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0