Levande död.

Fyy fan så hemskt det är att leva just nu! Bakisheten kommer som mer och mer för mig desto längre dagen går, usch. Jag tror inte ens jag var speciellt full när jag gick och la mig men måste tydligen ha varit det eftersom att jag vaknade upp med alla kläder och allting på mig haha. Men är huvudet dumt så får kroppen lida hehe.

Igår så var familjen förbi och vi tog en shopping runda på stan och besökte matfesten, riktigt trevligt :). Fick mig en jacka och ett halsband från snö of sweden :D. Resten av presenterna får jag inte öppna förrän på lördag :).

Det ska bli så sjukt avkopplande och härligt att åka till stugan på torsdag! Vi har suttit och planerat vad vi ska äta och göra idag haha :). Basta och fiska är ett måste iaf, det hör som till :). Måste kolla upp om vi har några flytvästar bara, Camilla verkar inte lita på oss i en båt :P. Jag vet inte ens om den ligger i vattnet än(?). Får kolla upp det med Micke :).

Jobbar 10-16 imorgon, är inte sugen för fem öre men det är ju bara bita ihop! Sen jobbar jag onsdag 07-10 och torsdag 07-11, bra grejer..

Just nu tycker jag att det är väldigt jobbigt att vara bosatt i Skeå. Eller jobbigt men det tjorvar till så mkt. Men vill man så går det ;).

Bästa bakis musiken, blir tamefan aldrig less dom:




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte speciellt kul att leva nu heller kan jag meddela dig :P Men oj vad jag kommer sova gott i natt! haha

2009-08-31 @ 03:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0