Fullt ös medvetslös

Huvva vilken hemsk natt det har varit, har legat och vridit mig i smärtor. Fy fan säger jag bara! Men där vid fem så kände jag att det skulle aldrig gå att jobba utan att ha fått en blund så jag sjukskrev mig. Men ska ju jobba imorgon igen iaf. Måste fan ta tag och fixa det där.

Imorgon kommer Thess, Malin, Simon och Erik hit och hälsar på, yeeey :-). Kul med besök :). Vi får se vad vi styr upp men vithatten står ju på schemat iaf :P.

På lördag så får jag också besök, denna gång i form av min käre mor och far :). Det är nämligen matfesten här under helgen (www.matfesteniskelleftea.se) så vi tänkte gå och provsmaka mat osv :). Riktigt trevligt! Sen på kvällen så blir det givetvis fest för fulla muggar nu när alla har kommit tillbaka igen :-D!

3-6 September så hade jag, Camilla och Hanna tänkt åka till stugan :). Koppla av, dricka några cider, grilla, basta, fiska och bara njuta så om någon är på att följa med så är det bara att höra av sig :D! Jag längtar redan nu!

Åhh det är så mkt som jag längtar till! T.ex. måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0