Praktikplats

Nu har jag fått praktik plats, det enda som återstår är att jag ska dit på intervju och se om dom vill ha mig. Vilket dom givetvis kommer vilja ;).

Och då blir det på en enhet i Luleå som har hand om missbrukare med dubbel diagnos. Alltså missbrukare med psykisk ohälsa. En samarbetsform med socialtjänsten, primärvården och psykiatrin. Det lär nog bli sjukt lärorikt!!

Men samtidigt känner jag mig lite njaaa. Jag tycker att missbruk är jätte intressant och det är definitivt någonting som jag skulle kunna jobba med i framtiden men eftersom att jag redan har haft praktik inom missbruk så hade det vait intressant att testa på ett annat område.

Men det blir jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0