Stirriga ögon

Om jag skulle beskriva mig själv med ett ord just nu så skulle det vara finito. Jag kämpar, skriver och ger allt. Nu har jag suttit framför datorn och skrivit i 8 timmar. Och vad ger det?! När jag tror att jag har lyft en sten så ramlar det tre till ovanpå.

Jag håller på med en essä om min utlandspraktik och min handledare är ALLT annat än bra. Förra gången jag skickade in arbetet sa hon att jag borde överväga att sätta en bild på en häst på framsidan(?). Nu hade hon läst fel version och jag skickade lite frågor till henne om vad hon menade. Jag skrev precis såhär för att vara exakt:

Hej!
Jag kollade precis i mitt utskick till dig och min opponent och slutdiskussionen finns visst med? Rättningarna du skickade till mig är en äldre version. Vissa källhänvisningar som jag gjort efteråt finns inte heller med. Jag förstår inte vad du menar med
att jag ska kolla på slu.se?
//Helena Fredriksson


Som svar fick jag:

Hej!
SLU har forskning om hästterapi - iddes du inte ens gå in och kolla?
Jag vet inte vad du är arg över?
Jag har läst en version jag fått och kommenterat den. Har du hunnit med en
ännu senare version är det väl bara bra? Det borde gå fort för dig att fixa då, eller?
Du har En dag på Nova Vida som det sista i den version jag läst och det är ju inte en Slutdiskussion.
/Pia


Jag vet inte men jag tycker inte det är professionellt beteende. Vill verkligen inte att hon ska betygsätta min essä!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vilket rikspucko!

2011-01-08 @ 23:58:41
Postat av: Marie

Be om att få byta handledare!

2011-01-09 @ 09:37:45
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0