Västerbottenbo

Tycker fortfarande att det är konstigt att dom inte nämner Luleå i lokala nyheterna ;P.

Studierna får framåt, har nyss suttit och läst Organisation och omvärld - en nyinstitutionell analys av människobehandlande organisationer, *gäsp*. Bara titeln gör en trött haha. Men lyckades hitta ett kapitel om samverkan som vi kan knyta till uppsatsen iaf ;).

Fixat anteckningar från tidigare kursare och information från lärare - back on track :D.

Ikväll har Madde fixat biljetter till Sledslayers kickoff party på Mollys så vi hade tänkt dra förbi där en sväng :).

Helt sjuuuukt vad jag saknar Fredrik, att en människa kan ha så stor inverkan på en! Han betyder så enormt mycket för mig, min pussis :). På tisdag firar vi ett år tsm och tiden hit har fullkomligt flugit iväg och jag hoppas på många mer minst lika lyckliga år :D!

Hade väldigt gärna velat delta på Malinskis middagsbjudning!! Men jag hoppas ni får så kul utan mig iaf :).

Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0