Stor, fet, geggig, klump med gröt!

Så har mitt huvud känts under dom senaste två dagarna! Men nu. Nu är det äntligen avklarat! Intervjun är gjord, uppsatsen är skriven och den muntliga redovisningen talad :). Så nu kan jag äntligen pusta ut en sekund innan det börjar om igen ;P.

Igår satt vi i skolan från morgon till 18.30 för att skriva klart uppsatsen som vi idag har redovisat. Jag mådde så psykiskt och fysiskt dåligt när jag kommer hem så det går inte ens att beskriva. Jag var helt borta i skallen och kroppen bara skakade, ojoj vad jag ska sova ikväll!

Det jobbiga med den här redovisningen var att den var individuell och på 20 jäkla minuter. Jag tyckte det kändes som år till att börja med men nu så här i efterhand så gick tiden väldigt fort faktiskt :). Man växer med varje uppgift!

Imorgon beger jag mig hemåt för en blixt visit, kommer nämligen att åka vidare mot Korpis på en gång för lite quality time med älsklingen :). Sen så blir det även en tripp till Pajala eftersom han ska spela där :)

Nu orkar jag tusan inte skriva mer!
Det får bli en längre uppdatering sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0