Rusande takt

Denna vecka har fullkomligt rusat iväg, kan inte fatta att det redan är helg! Eller inte riktigt än.. Är klar med grupparbetet för idag men jag har ett möte angående min praktik om 2 och en halv timme så jag orkar verkligen inte gå hem och sen tillbaka, så det är lite drygt. Men det finns alltid något att göra!

Som praktikplatser jag helst vill komma till så har jag valt Kvinnojouren Iris i första hand och Klara mottagningen i andra hand. Så jag hoppas verkligen på någon av dom :D. Förra året hamnade en del som enhets chefer vid äldreboenden och det är någonting som jag verkligen inte vill.

Men nu tänkte jag göra bort lite skolarbete, är ju bortbjuden på middag ikväll så då har jag inte tid ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0