Halloween och hemfärd

Idag så kommer min älskling tillbaka :D. Han ska spela med sina polare på Station 8 imorgon så då tänkte jag och Madde anordna en liten halloween fest :)! Jag tänkte vara en liten mus ;). Sen på lördagen så åker jag hem till Luleå med dom :).

I Luleå blir det luuugna puckar. Har iofs tagit på mig att vara fyllechaffis till Boden :/. Men det är ju pengar iaf :). I övrigt blir det lugnt! Söndag = mys och på måndag tänkte jag dra en lunch/fika med Malin på stan, någon mer som är på?! :D

Har nyss dammsugit och skurat så nu tänkte jag bege mig till ica och inhandla det som saknas till Lasagnen :).

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du vet att jag är på ;)

Om du vill komma förbi och surra och äta lite ost på lördag så är du välkommen! Vi andra ska dricka vin men antar att du inte dricker om du ska köra. Puss & kram!

2010-10-28 @ 19:04:30
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men vafan! Jag vill ju också, man är fortfarande i Sthlm då! :(

2010-10-29 @ 09:21:22
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0