Att leva är så häpnadsväckande att det inte blir mycket tid över till något annat

Därav mitt bristande bloggintresse. Lånade uttrycket av min käre vän Emily Dickinson haha ;).

Fredagen blev riktigt lyckad! Jag och Mathilda pratade om livet, det förflutna och framtiden :). Vilket säger sig självt om att det blev en låååång diskussion :P. Efter vinpimplande och filosofi begav vi oss ut till Allstar men där blev vi inte långvariga eftersom att det bara var en timme kvar till stängning ;).

På lördag blev det ett tidigt uppvaknande i och med att familjen kom hit på besök :). Vi lunchade, strosade runt på stan och tog det lugnt :). Riktigt trevligt :D.

På torsdag får jag ännu mera besök för då kommer min älskling hit vilket kommer att bli helt underbart!! Jag har inte träffat honom på tre veckor så att det kommer bli ett riktigt kärt återseende ;D! Looove is in the air...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0