Slöseri med dyrbar tid, energi och pengar

Vi åkte buss i 2.20h för att vara i Umeå 1.30h och sedan spendera 2.20h på bussen hem. Bussbiljetten står skolan för men det får vi lägga ut för nu. Tycker bara att det är så sjuuukt onödigt!! Polis studenterna var inte direkt intresserade av det vi hade att säga och vice versa.


Men resan var ändå VÄL värd eftersom att jag åkte en dag tidigare och fick spendera till med bruttorna Camilla och Hanna :). Vi tog en söndagsfika på stan och fick oss up to speed :D.

Efter detta gick vi hem till dom fast utan Hanna som skulle på kalas. Camilla hade laddat hem Tre Kronor hahaha! Vi hade inte så höga förhoppningar och antog att det skulle vara jätte "b" men tjii fick vi, 5 avsnitt senare :P. Så nu är jag väl så illa tvungen att se klart hela serien ;P.

Vi fastnade givetvis i långa förtroliga samtal, vilket vi alltid gör och som jag uppskattar väldigt mycket! Vi delade våra takar om livet, våra innersta tankar, utan minsta tendens av att bli dömd för det som sägs. Sen så vet vi båda två att det som sägs aldrig lämnar rummet heller, vilket såklart är en förutsättning i sig :). Jag kan säga att det var månader sen jag sov så gott och jag tror inte att det har med deras sköna soffa att göra (nog för att den är jäkligt skön;)).

Nu har jag två skoldagar att gå igenom och sen blir det hemfärd :D.
Jag kommer att vara i Luleå 18-26 Nov!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer du hem onsdag eller torsdag? :)

2010-11-16 @ 11:15:36
Postat av: Helena

Torsdag kväll, jag går skola till 15.30 så det lär ju inte bli så många knop den kvällen :P

2010-11-16 @ 12:53:43
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack så jättemycket!! Känns superkul :D 18-26 November sa du? Nån dag är jag nog ledig, dock inte så många, men nån ;)

2010-11-17 @ 09:08:08
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0