Butterkaka och mys

Dagen började med att jag skjutsade mammsen till jobbet och åkte vidare för att hämta F från jobbet :). Väl hemma igen så blev det en liten powernap och mys :). Men i huvudet ekade en idé Buuuuuuutterkaka, haha! Sagt och gjort, jag gick upp och påbörjade projektet :). Det var faktiskt inte så svårt och underbart gott :D.



Efter lite filmtittande så fick jag vara barnvakt en stund och påbörja middagen som bestod av älgfärsbiffar med ost och spiskummin och klyftpotatis, namminamminam som Wille säger ;P.

En bastu, lite fika och kaffe senare så var det dags att skjutsa F till jobbet.... Alltid lika tråkigt med avsked! Wtf jag kom ju nyss? Jag har inte alls varit i närheten av att hinna med allt som jag hade tänkt under min hemmavisit. Men men, jag taggar inför jul "ledigheten".

Nu ska jag se ett avsnitt till av tre kronor, jaaaa jag är fast ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har inte hunnit ses nå!! :/ Men det styr vi upp på julloven tycker jag! :D

2010-11-25 @ 08:23:01
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0