Pigg & Alert

Jag vet inte vart energin kom ifrån igår men den var väldigt välbehövlig och uppskattad! Sedan vintermörkret infallt sig så har jag varit mer eller mindre levande död. Men igår så tände det till, kanske beroende på att vi går en kurs som verkligen är intressant? Jag ser framemot föreläsningarna jätte mycket och det rör mig inte ens i ryggen att vi har föreläsningar till kl 17 :). I den här kursen tänker jag t.om. ge mig efter ett VG och det händer inte ofta för att det brukar vara skyhöga krav.

Igår så skrev jag klart en kompletteringsuppgift där jag skulle analysera nyinstitutionalism och sådana uppgifter brukar innebära döden men jag fick ihop 6 A4 som jag mailade in idag :).

Imorse for Madde till Björkliden och ska vara borta till nästa söndag så jag är all alooooone, boring! Men imorgon kommer Fankan hit och underhåller mig :D. I övrigt så kommer min tid upptas med skolarbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0