Klantarsel

Fannyfnix var här i helgen och vi hade det jätte trevligt :D. Blandade oss lite Sangria och tjattrade om livet :). Festen på 12:an var däremot ingen höjdare.. Studenter är lite... annorlunda? Men då räknar jag givetvis inte in mig själv eller mina vänner ;P.

Allstar var desto bättre men det är som Fanny nämnde alltid sällskapet som gör det och inte stället. Allstar är och förblir Allstar haha.

Under julhelgen så blir det faktiskt ingen utgång för min del, på tok för dyrt för ingenting! Möjligtvis att jag hakar på Fredrik till Lotus på juldagen, nån som är sugen?!

Idag så har jag haft grupparbete angående psykopatin och jag fungerade som gruppens uppslagsverk haha. Jag har ju läst ut 2 böcker om psykopati så nu känner jag verkligen att jag har en säker grund att stå på. Men det är ju faktiskt bara en grund :).

Imorgon så har vi föreläsningar mellan 09-17 så jag lär ju vara relativt slut när jag kommer hem! Jag lär däremot få lite mer energi kring sjusnåret för då kommer Fredrik hit :D.

Jaaaaavisst ja, rubriken!! Jag hade ingen väska med mig till Allstar så jag förvarade mitt bankomat- och körkort i Fannys plånbok och vad tror ni händer?! Glömmer ju självklart bort det så nu befinner sig mina kort och pengar i Luleå. Men Fredrik skulle ta med dom imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0