Julen är över

Och snart även år 2010! Jag tycker tiden ruuuuusar iväg!!! Tror att mycket har med skolan att göra, jag är så fullt uppe i det så jag hinner inte riktigt med. Och snart är det (förhoppningsvis) praktik och jag tror inte att tiden kommer gå saktare för det ;). Men men, det går fort när man har roligt!

Julen var som vilken annan jul nämligen wonderful :). En mysig familjedag/kväll! Vi åt gott, öppnade klappar och avslutade med tomten är far till alla barnen haha ;). Alltså den filmen, jag kan se den gång på gång och blir aldrig less! Så bra :D

Men jul nr 2 som vi firade igår(?) var nästan ännu bättre :D. Wille var här och mamma tomtade haha :). Hans blick när "tomten" kom var obeskrivlig och obetalbar :D. Han visste inte om han skulle skratta eller gråta såg det ut som men han började aldrig gråta. Han satt mest förstelnad och såg fascinerad ut ;D. Det är inte ofta han pratar om saker som har hänt men jag vet inte hur många gånger han har velat gå till fönstret och vinka åt tomten som hade försvunnit för flera timmar sen :).

Sen så har jag ju även hunnit med två spelkvällar :). En hos Thess med brudsen som inte innebar någon vidare spellycka men kul hade vi :D. Den andra spelkvällen var hos Micke men där gick det inte riktigt att vinna eftersom att vi körde ölspelet ;).

Nu är jag precis hemkommen från bion efter att ha sett Änglagård 3 med mamma :). Den kan jag rekommendera!! Var lite orolig för att dom skulle förstöra den genom att göra en trea men det tyckte jag inte att dom gjorde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0