Förkylningsvirus i magen?!

Min (konstiga) sjukdom började i torsdags med feber och jag hade så kraftig feber att jag låg och skakade i en sjöblöt säng. Febern fortsatte till lördagen men började senare avta för att övergå till ont i magen, illamående och andra magsjuke beteenden. På söndag kväll ringde jag sjukvårdsrådgivningen och dom sa att årets förkylningsvirus kan te sig på olika sätt och att jag förmodligen fått den i magen. Kan detta verkligen stämma? Vad får man för ovanliga sjukdomar här i Skeå?! Körtelfeber, förkylning i balans sinnet och nu detta, haha.

Pga min åkomma så har jag inte kunnat gå till skolan vilket jag är sjukt missnöjd med men det har ju varit en omöjlighet. Trist ändå för att jag hade förberett mig och allting! Så nu måste jag göra en salstenta ist, hur kan man göra så?

Imorgon så kommer min snälla bror och hämtar mig :). Att åka buss med min mage känns inte lockande och jag har en massa saker här som jag tänkte ta hem.. Micke är så snäll så :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur länge blir du hemma? Hade varit kul att ses :) Vi åker till Gävle på Onsdag och är hemma till iaf nyår :)

2010-12-20 @ 22:31:30
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Marie

Men Lisa det blir ju fest! Ja givetvis för dig också Helena. Tjejfest! Det har jag bestämt. Typ juldagen? :)

2010-12-21 @ 06:56:35
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Fanny

Juldagen låter perfa för mig, för annandagen är jag bokad. :)

2010-12-21 @ 10:35:51
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0