Svävar på moln

Ojojoj, allting känns så hiiiimla bra!! Wonderbart!

Igår så snackade jag ihop mig med Madde och vi konstaterade att det kanske är roligare att dra någon annanstans än Barca så hips vips hade vi bokat biljetterna till Houseqlassics i Amsterdam den 7 November. Fyy fan så kul vi kommer att få, ska röja lös till tusen!!



Idag så har jag knatat på stan med Malin men kände mig på tok för slö för att orka prova nånting haha. Så det blev bara ett nagellack och en kuvertväska, men det duger gott och väl :D. Vi har även planerat in en tripp till Happis/Finland på lördag så då vill man ju ha en liten budget att shoppa upp :P. Yeeey!

Livet leker ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0