Mayhem!

Flyttkartonger, kläder, papper, skrot, påsar och skit överallt!! Vet inte hur många ggr jag har varit nära på att snubbla över kartongerna, tar ju mig knappt in på toan.. Det är nämligen idag som jag verkligen tagit itu med packningen och det tar visst lite mer tid än jag hade planerat men jag måste ju hur som helst åka tillbaka sen så det får gå iaf.

Klippningen blev jag s.u.p.e.r nöjd med, hon fick verkligen till det som jag ville ha det :-D. Fast sen är ju frågan om det kommer se lika fint ut imorgon när jag ska fixa det själv :-P. Jag har tydligen väldigt bångstyrigt hår i nacken och hur lätt är det att vara noga med plattningen där (speciellt när man har en plattång från 1800-frysifast)?

Eftersom att packningen går med så pass små framsteg så lär jag nog vara vaken halva natten men imorgon så bär det av mot hem ljuva hem ;-D! Då ska det knallas på stan, festa sig lite och bara njuta :). Fast sen på lördag kväll så bär det av tillbaka mot Skeå en snabbis. Wälli ska spela på Balzac så då åker jag och Camilla med och hänger i korridoren så då hinner jag ju packa det sista (stor chans att jag kommer orka med det bakis och jävlig?).

Här blir inga lådor packade!

Hejpa hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0