Lördag var det ja!

Hängde inte riktigt med när jag kollade busstiderna igrkväll så det slutade med att Wälli fick skjutsa mig till jobbet :P. Man kan ju inte alltid ligga på topp, trodde ju att det var fredag imorse :P.

Men fredag var det igår vilket innebar en Piteå resa med Mustasch som destination :). Spelningen var great och dom gjorde ett grymt bra gig! "Nu ska vi köra den här låten tungt och långsamt som ett schysst knull i midnattssolen" haha. Nä men verkligt bra var dom! Både dom gamla och nya låtarna.



Idag så har jag jobbat, likaså igår och imorgon. Det blir bra med cash! Trivs väldigt bra på hotellet, det har jag alltid gjort även om det har varit lite struligt till och från. Det kanske inte är ett jobb som jag skulle vilja ha hela livet men det duger väldigt bra nu för att driva in lite pengar till resekassan :-D! Efter jobbet så tog jag en fika med Jp på Roasters och pratade strunt, det var riktigt trevligt. Surrade om allt som händer just nu, framtidsplaner, kärlekslivet och träning t.om. Det får göras om :)

Till helgen så kommer förhoppningsvis Camilla hit och gör Luleå osäkert med mig, det skulle vara grymt kul :). Men vi får la se hur det blir :). Själv så åker jag till Skeå imoron och ska vara veckan ut, ska dels jobba sista veckan på coop och även packa ner mitt rum i lådor. Skönt sen när rummet är länsat, just nu känns det väldigt tungt att ta itu med det där. Men hur mkt grejer kan få plats i ett rum?! Tänkte iaf rensa ut och slänga det mesta svammlet.

Nu ska jag fortsätta mysa och glo fotboll, ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att du trivs bra på jobbet! Sånt gillar vi. :D

2009-10-11 @ 07:41:34
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0