Ett jäkla ös!

Iaf därnere haha. Wälli har gått ner för att spela för ett tag sen och jag sitter och nöter dator för tillfället. Han ville att jag skulle komma ner en sväng sen men jag vet inte om jag vågar(?). Ofta man går på en nattklubb som man aldrig har varit på själv? Nog för att han är där men bara själva grejen att gå dit :P.

Jag har dock börjat utmana mig själv mer och mer på sistone och det känns riktigt skönt. Så fort jag tänker "nej" så tänker jag istället "varför inte, vad har jag att förlora?" och det fungerar riktigt bra! Om jag har problem med någonting så är det ju jag själv som har skapat det problemet och byggt upp det till en jobbig situation osv, så då säger det sig självt att jag kan vänja bort det också :).

Nu ska jag fortsätta dricka bira, glo tv och käka snarra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0