Och så var det måndag igen...

Måste faktiskt påstå att jag längtar tillbaka till Skeå igen! Är less på ledigheten! Fast nu är det ju bra väder igen iaf och det är ju inte fy skam :). Längtar ju tills jag får träffa alla nära och kära i Skeå också :D.

Kalasandet är över och lika glad är jag för det :). Hade iaf väldigt skoj och det var kul att träffa folk från förr :).

Idag så har jag varit förbi farmor och farfar och hjälpt gammelfolket med tekniken :P. Lagt in bilder på datorn etc.. Efter fixandet och fikandet gjorde jag mig redo för att ta hunden och gå hem men tror ni det låg nån hund i buskarna där jag hade lämnat henne? Nä för när vi hade fikat så hade hon passat på och gå hem, haha! Så när jag kom hem låg hon här på gården och väntade, pucko hund :P.

Dom har även ringt från polisen idag och berättat att dom har mitt körkort haha! Hur dum får man bli som lämnar det på bolaget?! Hon som ringde skrattade och sa "ja nu vet vi allt vart du har varit" haha! Skönt att det bara är att hämta ut de :).

Jag börjar bli sjukt sugen på att dra en tripp till stugan, nån som är på?! Jag Camilla och Hanna far väl iaf på en tripp ett tag efter hemkomsten i Skeå (nu måste vi ta oss). Det är ju som sista chansen nu för sen lär vi ju inte orka åka från Umeå.

Mjo jag har även tänkt gå och klippa mig och färga håret här nån dag och detta är frisyrerna jag funderat på, vad tror ni? Den röda färgen iaf :D. Har försökt hitta bättre bilder från videon u and ur hand men utan lycka, förhoppningsvis vet frisören på ett ungefär :)

Vad tror ni?!

Nä nu ska jag ut i solen igen och steka!
Peace out ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fettish tror jag :) haha

2009-08-03 @ 16:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0