Försov mig :/

Ingen bra start på morgonen alls! Jag vaknade halv sju av att Stellan låste sin dörr och fick flyga upp ur sängen. Hann visserligen i tid till jobbet men det är ingen bra start på morgonen att stressa! Speciellt inte för mig och min mage.

Jobbet idag var tyngre än igår. Men jag tror mestadels att det beror på att min kropp är så ovan vid träning. Att lyfta typ hundra kartonger med fryst kyckling tar på krafterna! Jag trivs dock väldigt bra och tycker att det är kul :). Nu får jag utlopp för min pedantiska sida också och tro mig det är inte vanligt. Jag lägger allt så fint på sin plats och organiserar i frysdiskarna :P. Tycker om att känna ansvar för någonting.

I eftermiddag/kväll så ska jag till Madde och hälsa på samt planera inför vintern, yeeey :D! Jag är så himla glad över att ha fått en inkomst och inte behöver vara låst på samma sätt! Att inte ha någon bil drar ju också ner på kostnaderna :). Det blir mkt billigare att samåka med Maria och hennes dieselbil än att köra själv :).

Lycklig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0