Ledig dag, lördag

Men ledig har jag inte direkt varit... Jag har haft en fixardag! Bara att sortera alla kläder till spara, slänga och förvara tog ju åratal ;P. Fick iaf ihop en ikea påse som ska slängas och en som ska på förvaring fram till sommaren. Utöver det så har jag hjälpt min käre bror och gjort hela 12 jobbansökningar :).

Igår så hängde jag på Pluppen till Anne där vi satt och diskuterade våra framtida yrken :). Vi tillhör ju båda socialt arbete och området missbruk. Så det var mycket att diskutera :). Jag trodde att klockan var 22.30 när det visade sig att den var 23.40, det är väl ett bevis på att vi var uppslukade av samtalet ;D. Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0