Pendlande period

Just nu känns mitt inre som en känslomässig berg & dalbana. Skiftningarna sker snabbt och jag känner mig antingen på botten eller toppen. Undrar om det hänger ihop med skolan? Eller kanske hösten? Känner hur som helst igen symptomen. Men bara medvetenheten gör att jag kan "ställa om mig" till det "normala" igen, vilket är skönt att veta :).

So just bare with me ;)!

Idag är jag sjukt trött, givetvis självförvållat. Så nu har jag en 4 timmars föreläsning om prevention att se fram emot, yeeey. Känn min ironi ;P.

Lite mer om Korpis då :). Vi myste på jääärnet med gotta, god mat, bra filmer och bara allmänt mys :D! Jag lagade köttfärslimpa med buffalo ost och svampsås till vilket blev sjukt gott!! Undrar hur mitt liv sett ut idag om jag gått hotell och restaurang? Troligen väldigt annorlunda! Men jag har ju lite idéer för framtiden om hur jag kan kombinera dessa ;). På lördagen spelade Fredrik i Pajala och jag följde givetvis med. Det gick jätte bra och det var knök fullt med folk men det är ingen höjdare att sitta som åskådare eller hur man nu ska förklara det.

I helgen kommer förhoppningsvis min älskling hit och hälsar på :). Håller tummarna!

Nu - Prevention


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0