I Tveksamhetens Tid

I förrgår packade jag min väska och begav mig mot Umeå :). Umgicks med Camilla och Hanna vilket var väääldigt trevligt eftersom att vi inte träffats på ex antal månader :)!

Utöver tjejhäng så hade jag en samverkansdag med polis studenterna. Först så var det förläsningar om olika verksamheter där polis och socialtjänst samarbetar och sen hade vi diskussionsövningar i grupp :). Det var riktigt intressant! Men jag hade dock velat ha mer tid till diskussionsdelen som vanligt :P.

Idag har jag haft mitt praktik möte, det blev komplikationer sist så jag fick komma tillbaka. Hon trodde då i alla fall att jag har god chans att få på Kvinnojouren i Luleå :D.

Ikväll kommer Mathilda hit, vi tänkte dricka lite vin och surra :). Precis vad jag behöver!

Och imorgon kommer förhoppningsvis familjen hit (minus pappa) och besöker mig :D :D. Det ska bli så rooligt så :). Vi får se när jag kommer hem nästa gång. Kanske början av november? Hmm... Återstår att se!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill också dricka vin med dig gumman! KRAMAR

2010-10-15 @ 22:54:39
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0