Jobbelijobb

Hojja...! Nu har jag iaf sagt upp mig från telefonjobbet, vilket skedde igår. Det kändes som att det var rätt val för mig att göra. Det var för osäkert för mig. Men det gick inte lång tid förrän jag fick ett nytt jobb erbjudande, idag nämligen. Det rörde sig om en personlig assistent tjänst hos en tjej med autism men jag är väldigt sviktande. Jag har ju ändå hotellet över sommaren och där trivs jag väldigt bra så jag lutar mot att tacka nej till den tjänsten.

Annars har det väl inte hänt speciellt mycket, har myst med Fredrik :). Våra arbetstider klickar inte under resten av veckan så nu kommer vi väl inte träffas förrän nästa vecka :/.

Till helgen får vi se vad som sker men en middag är inbokad iaf :).

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0