En sån period

Man kan kalla mig en periodare efter humör. Ibland är jag superglad och livet leker medan jag ibland tycker att det är jobbigt med människor, och mitt huvud spelar mig ett spratt. Perioden nu är en av de sämre gångerna. Bröt ihop fullständigt efter att ha kommit hem från Sthlm och kunde inte koncentrera mig på någonting, jag bara....grät. Jag trodde först att det bara var av ren utmattning men det sitter fortfarande kvar. Vaknade imorse av att jag grät floder och jag är inte direkt ledsen över nånting?! Men jag kan dra kopplingar och det är bara att härda ut och inte isolera sig.

Stockholmsresan var U.N.D.E.R.B.A.R och jag njööt av varje sekund, även om jag var trött och sliten ;). Man kan säga att vi dansade bort helgen hehe ;P. Bilder finns på fejjan :).

Hinner inte riktigt uppdatera mig, tänkte dra till coop och handla inför kvällens middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0