Mellan två jobb

Och med det menar jag att jag har två jobb för tillfället :D. Anställningsintervjun gick pörfans så numera kan jag kalla mig själv lokalvårdare/telefonförsäljare haha. Det kanske inte är några jätte meriter direkt men det ger pengar på banken iaf :). Pratade med min chef på hotellet igår och det verkar som att det börjar öka på med gäster = mer jobb. Så då kan jag leva på ena lönen och lägga undan den andra :D. Så det blir minst 20'000 i resekassan, kasching :)!
För tillfället är jag toktrött, trots 8 timmars sömn så det får nog bli en powernap på detta :).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis grattis till jobben! :D

2010-02-18 @ 15:04:58
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0