Shopping på hög nivå

- Eller så inte! Var på shopping runda idag med mammsen och tror ni att jag hittade nånting? Svar; nej! Det är ju så jäkla typiskt! Men jag hittade i varje fall en jacka på Sisters som jag funderar på men det är så mycket som jag skulle behöva just nu så jag får se över prioriteringarna.

Nästa helg så blir det stugtripp för min och älsklingens del ;D. Vi tänkte åka på fredag och stanna så länge vi orkar men max till onsdagen därpå i varje fall :). Skönt att komma bort och få en helg full med avkoppling och mys :D. Fast F har ju spelning i Arjeplog också så en liten drink kanske slinter ner ;P.

Imorgon så är det shopping runda med Malin som gäller och jag hoppas att den ger bättre lycka haha. Jag ska då tametusan ha ett par solbrillor, ett par skor, ett par jeans, en klänning och en jacka. Hmm måste nog sortera bort lite från den listan hehe. Efter detta så blir det fredagsfika på M&P med resten av klanen :).

Vad tusan ska man hitta på nu då?! Råkade snooza liiiiite för länge i morse så jag är inte det minsta trött. Kanske en kvällspromenix, eller utmanar jag min förkylning för mkt då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jo jag kan köpa till dig ett par skor :) Bara säga vilka :) hehe /Emma

2010-04-23 @ 06:11:28
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0