Spretande framtidsutsikter!

Tidigare har allt känns så säkert! Jag har vetat hur jag vill att mitt liv ska se ut om 5 - 10 - 20 år men nu känns det inte riktigt lika säkert. Skolan är det första och största bekymret. Jag måste gå färdigt! Men när blir jag egentligen färdig? Jag stoppar huvudet i sanden som vanligt. Eller jag trivs ju med mina jobb och det är bra arbetsmeriter.

Men sen då? Jag kan inte få en fast anställning innan jag har socinom examen i handen, så enkelt är det. När jag väl fått examen, vill jag bo kvar här då? Och om det inte blir att bo kvar i Luleå, vart vill jag bo då? Vart skulle jag trivas?

Ähh jag vet att jag inte behöver reda ut alla frågetecken nu på en gång utan ta det efter vägen men ändå...


Kommentarer
Postat av: Fanny

att fundera på saken skadar aldrig :)

2012-03-05 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0