Nu har jag tagit itu med mitt liv!

Praktiskt sett iaf! Jag kommer att gå om kursen, att studera sociala fenomen, i Umeå. Jag behöver inte vara med på grupparbeten utan kommer enbart åka dit på föreläsningar så att jag får bort den där kursen en gång för alla!

Parallellt med detta så har jag precis tackat ja till en projektanställning på deltid. Även detta inom missbruk fast detta är mer som ett boende än som behandling. Det känns fruktansvärt roligt att ens vara påtänkt i detta sammanhang i och med att verksamheten inte finns än. Det är jag som kommer att styra upp den här verksamheten och arbeta själv till största delen av tiden. Tänk att jag gjort så bra ifrån mig? Detta är verkligen ett kvitto på att jag kan!

Min chef sa "Det vore skamligt om inte Luleå kommun tog fasta på en sån resurs som dig! Du har fått en jättebra kontakt med alla dina kunder och det handlar om dig. Du har gjort ett jättebra jobb på vuxensektionen och under sommaren har du fungerat som ryggraden hos oss."

Så jag blir kvar i Luleå till 31 december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0