Im coming home

Om 24 timmar är jag äääntligen i Luleå! Jag har haft sjukt mycket hemlängtan och nu är det äntligen dags :). Sen att jag ska vara hemma en vecka sätter ytterligare ett leende på läpparna. Då hinner jag umgås med familj - vänner - och F utan att få dåligt samvete för att jag inte hinner med att umgås med alla :)

Men plugget får jag inte glömma. Funderar på att ta med mig två väskor, en för kläder och dylikt och en för kurslitteratur. OMG det är inte lite att plugga in till tentan! Socialtjänstlagen, Förvaltningslagen, Föräldrabalken, Tryckfrihetsförordningen, Offentlighet och sekretesslagen och hur många övriga böcker som helst! T.ex. handläggning inom socialtjänsten på 500 sidor, suck! Men intressant är det faktiskt :)



Nu ska jag ta tag i mitt liv, hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, facebook beroende har jag nog blivit, ja! ;) Du får jättegärna komma förbi nån dag jag är ledig. Dock så har jag praktik heeela helgen, slutar 23 på kvällarna, och så jobbar jag kväll hela den veckan tror jag? Men jag ska kolla upp det minsann!! ;)

2010-11-17 @ 22:48:06
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0