Tisdag - Lyckans dag!

Näe kan inte säga det, pengarna hann bara komma in och försvinna men that's life!

Vad är det för fel på vädret? Usch och fyy säger jag bara! Det finns som inget intresse att hitta på nånting. Men att laga middag och mysa med F känns inte helt fel :)!

Tänkte ge mig på att bli redhead igen men det gick inte så bra, höhö. Slängde i en extreme strong blondering 1++ i håret igår och det vart inte direkt någon skillnad, kanske blänker lite mer i brunt nu :P. Satte bara i längderna och försökte undvika hårbotten men längst ner i topparna är det ändå svart. Men jag orkar inte lägga ut pengar på ännu en blondering så jag ska snart sätta i det röda, hårbotten blir väl röd i varje fall ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0