Rivit ut sommaren!

Idag har jag varit ute i bodan och tagit upp sommarkläderna från kartongerna, men de var visst lite väl somriga för att börja använda nu. Shorts känns liiiite tidigt haha ;P.

Efter att ha provat allt och slängt det på sängen så har jag druckit kaffe med Emma och Wille, fast det var iofs bara jag som drack kaffe men det är sällskapet som räknas :).

I eftermiddag/kväll så har jag och F planerat att fara och simma på badhuset :). Undrar hur det kommer gå?! Var ju ett tag sen jag simmade sist och om jag inte minns fel så kunde jag inte gå dagen efter haha. Vältränad? Nae kan inte säga det :).



Imorgon är det kristihimmelfärd vilket firas med kyckling på grillen och en öl i handen hos Fnix :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bara för att göra dig besviken så är kristihimmefärds dagen på Torsdag! :P

2010-05-11 @ 23:19:34
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0