Lyckorus!

Ni vet den där känslan som bara slår till som en blixt från klar himmel?! Känslan om att fan vad jag är bra, gud vad jag har underbara vänner, min familj är oslagbar eller ojojoj vad jag älskar min pojkvän ;D.

Min familj är verkligen oslagbar! De ställer upp i alla väder och jag hoppas och tror att jag gör det för dem också, försöker iaf :). Mikael hjälper mig med ALLT, frågar jag så vet jag att han alltid ställer upp - det är syskonkärlek det :). Att kunna prata med varandra och ge och ta :). Jag tror aldrig att vi kommer tappa kontakten eller något sådant som kan hända vissa familjer, vi är tighta haha :).

Vännerna - needs no words! Jag söker ett ord men jag hittar det inte, villkorslöst kanske? Det ställs inga krav, vi är alla olika och de finns alltid där :). Vi har gått igenom vått och torrt och det tror jag vi kommer att fortsätta med :D.

Fredrik, mitt ♥! Det är inte alltid lätt att handskas med mig och mina humörsväningar men han gör det med glans ;). Han förstår mig även fast jag själv inte tror att han gör det och han får min dag att stråla :). Han är den sista personen jag tänker på innan jag somnar och den första när jag vaknar och det kommer han alltid att vara ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0