Här ska det brännas!

Solen dök upp så mellan 14-16 var det avancerad solning som gällde på baksidan med vattenspruta och sololjan i högsta hugg :)! Så nu har jag gått förbi pappa (alltid honom jag tävlar med) men det lär nog inte dröja länge innan han drar om mig. Tror aldrig jag har vunnit tävlingen :P. Imorgon blir det samma procedur i varje fall!



Efter detta så högg vi in på surströmmingen och den var lika god som jag kunde minnas :). Till efterrätt avnjöt vi kaffe och grillad annanas med turkisk yoghurt och lemon curd, mums!

Nu ska jag gå ut till sommarstället och slå på en rulle om jag inte ska leka frisör med Mickes hår. Han smet så fort det blev på tal ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0