Fimpar cancerpinnarna!

Igår tog jag steget, ett steg närmare ett friskare liv. Fast en och annan prilla kommer det nog bli iaf men jag kommer försöka så mycket jag kan att klara mig från allt. Kan alla andra så kan jag också :). Jag klarade mig 3 månader sist men det sprack på en fest med alla rökare så jag får försöka hålla mig borta från sånt den första perioden ;P.



Jag och F har börjat plöja igenom Saw filmerna och de är faktiskt mycket bättre än förväntat :). Jag vet inte riktigt varför jag inte gett dom en chans tidigare?! Trodde väl att jag skulle bli för rädd eller nå haha.



Idag så har vi schteeekt ytterligare lite till och han drog nyss till jobbet så jag hade tänkt sysselsätta mig med att leda reda på en cykel hos farmor och farfar :). Tänkte att jag kan ha den hos F så att jag kan cykla till jobbet i sommar :). För jag tror inte att jag orkar gå fram å back.

Helena out!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Klart du kan fimpa! :) Det är grymt skönt att jämt lukta gott om hår, kläder och mun :) Nu kommer du inte se ut som 50 när du är 40 ;)



USCH! Dom där filmerna är ju groteska!

2010-05-18 @ 19:08:50
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0