Arjeplog-Njallejaur

I lördags så styrde jag och Fredrik kosan mot Arjeplog efter ett snabb stopp i Njallejaur med att slå på strömmen. Väl framme i Arjeplog så bjöds det på grillat och efter det joinade jag F under hans spelning. Vi var båda rätt möra så det blev att hoppa in i bilen och börja köra på en gång efter spelningen. Eftersom att det hade snöat och vi hade sommar pjucks så var vi inte framme i stugan förrän efter fyra på natten.

Men då var vi rätt så övertrötta så vi såg lite film och åt mackor och drack te. I stugan handlar allt om njuutning :)! Så resten av dagarna har inneburit, sovning, grillning, bastubad och filmtittande, precis som det ska vara - massor av mys!

Eftersom att vi har tre kaminer så blev det mycket eldande och jag tror att vi t.om. kom upp i 32 grader haha. Lite väl varmt för min del men samtidigt skönt :).

Det har varit några riktigt sköna dagar och längtar redan tills nästa gång det bär av :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0