Take me away

Sjukt sjukligt less på Luleå..! Får jag tillräckligt till en tåg eller bussbiljett i lön så är jag all gone. Antingen om det blir en tripp till Skeå eller Sandviken, vill bara bort och det NU helst igår. Ekorrhjuls livet är ingenting för mig, inte i nuläget i varje fall. Annat blir det ju sen när ringen är på fingret och ett barn blivit tillverkat haha och det känns som en lååång väg.

Helst hade jag ju självklart velat dra utomlands men det är så ologiskt att det ids jag inte ens tänka på. Erbjudanden om lägenhet i Albufeira har börjat hagla in igen så jag gissar att det var ungefär vid den här tiden förra året som jag och Camilla letade lägenhet. Resan må ha inneburit en massa dötid men ack så underbar i alla fall :)! Vi med våra mia & klara avsnitt, äckliga maträtter (dom som vi lagade själva med hjälp av äckel lidl), photosessions och långa promenader ;P.




T.om. äckel spindeln saknar jag och då är det tamefan illa ;P



Jag saknar barca också, underbara barca! Kvällarna med A-K, Theres och Madde kommer jag aldrig att glömma, dom är inpräntade för livet! Sitta på ramblan, smutta på ett glas Sangria och njuta av allt folk. En picnic i parken, en latte på starbucks, en heldag på taket (eller hur ak?, fram med vattensprutan hehe), glassa på stranden, festa som vildingar och bara, bara njuuuuta av tillvaron. Jag saknar t.om. jobbet, pakkisarna, bastun till rum - allt!





Men nu är det dags för fler resor och fler underbara minnen, frågan är bara när, var och hur?! :D


Kommentarer
Postat av: annak

gah! var du tvungen att ta upp barca idag när jag är sjukt festsugen & bolaget har stängt? You're killing me! :D kramar

2010-03-19 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0