Life is pretty sweet

Fredag klockan elva och jag ligger redan i sängen, börjar åldern ta ut sin lott?! Höhö, skönt är det i varje fall :). Tänkte dra relativt tidigt imorgon så då kan det vara skönt att få sova några timmar :).

Fick ringa läkaren idag, ännu en gång! Fem förbannade gånger på 4 månader, det är ju helt sjukt! Har lagt ut kring 700kr på medicin sen årsskiftet och sen tillkommer ju läkarbesöken också. Jag har dock fått en tid i sunderbyn nu, ska dit i slutet av april. Vill bara få det överstökat nu för det här börjar begränsa mig, tänk så hade jag fått det imorgon när jag är i korpis?! Something got to change!

That's all for me this evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0