Avkoppling

Helgen har burit med sig en tripp till Korpis och femtioårsfirande :). Det blev relativt lugnt på festen och väldigt trevligt! Åt god mat, hade allsång och sipprade lite rödvin :).



Det enda som kändes lite surt var att det var så kort tid, hade gärna stannat någon dag till. På söndag morgon så tog vi en promenad och Fredrik visade mig runt i Paradiset som hans pappa så vackert döpt det till :).

När vi kom hem igår var jag helt död och däckade i säng vid halv tolv, och tro mig för mig så är det tidigt :P.

Det var så skönt att få komma bort en stund så nu har vi bokat in en tripp till Njallejaur, 7-9 April :). Det är så skönt att bara få koppla av och få lite miljöombyte!

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0