2 pers i en 90's

Igår så övernattade Fredrik hos mig så det fick bli att trängas i flicksängen haha, men finns det hjärterum så finns det stjärterum :). Det krävs bara lite mer planering, att man får vända sig samtidigt osv :).

Min väderprognos gick käpprätt åt fanders. Jag förutspådde igår att nu, nu går vi mot våren och varmare tider och vad händer? - Det börjar återigen att toksnöa!

Det ska bli skönt att komma bort en stund i helgen, känner mig måttligt less på Luleå och utbudet det erbjuder. Oftas brukar det vara samma frågeställning varje helg "Se film eller festa?" och jag är inte sugen på nått av det faktiskt.

Vi började se Boondock Saints igår (ja jag vet jag har missat nå förjävla bra!) så det blir att se klart den och uppföljaren ikväll efter jobbet, sweet :D.

Nu ska jag slänga på en tvätt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0