Regn = Svensk sommar?!

Gud vad det regnet vräkte ner igår! Det var som att himlen öppnade sig, speciellt där kring 01-04 när jag var på fyllechaffis uppdrag, torkarna fick gå på max!

Såg Up in the air igår och tyckte att den var riktigt bra! Men om jag sett den på bio så hade jag nog tyckt att den var lite väl utdragen. Men den dög helt klart som tidsfördriv för en kväll :).

Tycker att jag börjar se ut som en slashas nu så det börjar defenitivt bli dags för en färgning och klippning så att jag blir sommarfin till midsommar ;). Jag har precis suttit och skannat internet efter recept men utan resultat! Eller jag har hittat ett recept på rabarber sangria som jag hade tänkt göra, mumma! Det kan ju dock vara bra med någon form av mat också :P. Är lite sugen på att göra en silltårta men det förutsätter ju att alla äter sill :). Efterrätten blir traditionsenlig - jordgubbs parfait ;)!

Sen så är ju inte midsommarplanerna helt utstuderade än, jag vet bara att jag vill vara ute så jag hoppas på bra väder :).

Onsdag var det prat om utgång på färjan vilket hade varit väldans kul! Men mitt konto ekar tomt så vi får se om det går att lösa på någe vis :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0