Ut på äventyr!

Egentligen så skulle jag följa med Fredrik och boysen till Kiruna i helgen men det fick bli att jobba istället. Tjäna istället för att slösa ni vet :). Det hade varit grymt roligt att följa men de får ha det grymt utan mig, hur nu det ska lyckas ;P.

Nästa helg blir det däremot utflykt då drar jag med familjen och respektive till Lycksele för en weekend :). Har lite släkt där men dom vet jag inte om vi ska hälsa på(?) men säkert en sväng :). Det blir även djurparks besök, Willes första :D. Bo i stuga på campingen och bara mysa på :).



Pratade med Camilla tidigare, den lyckosten!! Grattis än en gång :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jaa jag vet också vad en offside är, men det visste vi inte innan VM! HAHA

2010-07-04 @ 13:56:44
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0