O.M.G

Vad jag är sliiiiiitex! Det är något seriöst fel på min höft vilket leder till att jag inte sover på nätterna vilket bidrar till att jag är slut redan innan jag kommer till jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det heller? Provade googla lite och där stod det att man inte skulle gå till någon t.ex kiropraktor för att knäcka till den för då kommer jag få fortsätta med de. Men vad ska man göra då?!

Idag var ett h-vete på jobbet, bara familjerum där det bott 4 pers. Hujeda mig! Har en och samma tankebana som går på repeat "det är pengar, det är pengar" haha. Den har då visat sig ganska effektiv :).

Igår var jag på bio med chicksen och såg Eclipse, fan så underbar. Kollade inte på klockan en enda gång och det brukar jag alltid göra när jag är på bio. Klart bättre än 2:an :). Men nu så vill jag faktiskt veta slutet och tänkte låna sista boken ;P.


Kommentarer
Postat av: Malin

Höften beror nog på att vi närmar oss pensionsgamla :P

2010-07-19 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0