Förbannade jävla klagomål!

Varning; jag är något av en bitterfitta idag! Det har varit en väldigt tung dag på jobbet och nu måste jag få spy lite galla och todays topic är - Varför klanka ner på andra människor?!

Jag är inte den som läser random bloggar för att personen är känd eller liknande för det är bara inte jag. Det jag däremot läser är bekantas bloggar och jag blir så... förbannad rent ut sagt! Inte över det personerna själva skrivit utan för kommentarerna. Personerna jag syftar på är två härliga mammor som jag personligen avundas på så många olika plan att det skulle bli ett för långt inlägg att dra upp här.

En person hade alla odds emot sig, tog ett enormt steg, ett otroligt svårt steg och som får kämpa varje dag med det valet. VARFÖR då klanka ner på det?!?! Vänd din avundsjuka till något positivt istället och var glad för att hon är där hon vill vara. Varför inte bara vara glad för någon annans skull istället för att jämt klanka ner? Jag förstår inte varför det ska vara så svårt...

Sedan att ge små gilringar, hallå... Kom igen nu, väx upp! Hooh, känner att fingrarna blöder just nu för jag är så himla uppjagad. Trodde att vi växt ifrån all sån här nonsens för ex antal år sen.

Jag valde att inte publicera namn eller bloggar pga detta är skrivet på eget bevåg.

Sådär ja, nu har jag fått avreagera mig lite ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha okej :) Det var väl bara jag som inte visste sedan tidigare då ;P

2010-07-04 @ 22:11:36
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Emma

ibland får man vara lite bitter :P Alla dagar kan man inte vara snälla mot alla :D

2010-07-05 @ 10:41:04
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0